RBT Tingkatan 2 (Reka Bentuk Mekanikal 2.2.1)

Assalamualaikum wbt Alhamdulillah baru saja selesai menebas semak samun dalam blog ini. setelah sekian lama x update posting baru, so hari ni saya akan upload sebuah video pendidikan yang rasanya terrrpaksa dibuat akibat wabak pendamik Covid 19 ni. 

Disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan atau PKP ni dah berlanjutan sehingga sebulan lebih, maka sesi pengajaran dan pembelajaran haruslah diteruskan, dan dengan itu, saya mengambil inisiatif ini untuk memberikan sedikit tunjuk ajar kepada anak2 murid saya dari MRSM Sungai Besar supaya pelajaran mereka tidak tertinggal jauh dek kerana wabak yang sedang melanda ini. 

Buat anak2 murid sekolah lama saya MRSM Jeli kelantan, juga kepada sekolah2 menengah kementerian yang lain, semoga video ini memberikan sedikit input yang bermanfaat untuk anda. Buang yang keruh, dan ambillah yang jernih untuk manfaat di hari kemudian. 

Saya juga nak minta maaf jika ada kesalahan tutur kata, bahasa yang tidak mudah difahami, harap dapat ditegur supaya dapat saya memberikan input yang lebih baik lagi pada masa yang akan datang. Doakan perjuangan saya untuk melanjutkan pembikinan video pengajaran dan pembelajaran ini pada masa akan datang dengan tajuk2 yang seterusnya dengan lebih baik, semoga ianya menjadi asbab kejayaan anda pada masa akan datang. InshaAllah

 -Cikgu Amali

part 1


part 2


part 3


selamat menonton dan hadam betul2 ye. 

Comments

Popular Posts