RBT TINGKATAN 3 (Reka Bentuk Pemasaran 3.1.1)

Assalamualaikum wbt. kepada semua anak2 tingkatan 3, harini cikgu cover sedikit demi sedikit bab terakhir untuk tingkatan 3 iaitu bab reka bentuk dalam perniagaan.
video di bawah ini dibuat mengikut sub topik yang terdapat dalam buku teks. Harap semua dapat hadamkan sehingga selesai kemudian, saya akan maklumkan waktu untuk saya adakan kuiz bersama anda. sebarang komen boleh ditulis kat bawah atau whatsapp saya dalam group RBT. Mintak maaf kualiti suara agak mengecewakan sikit :'(

Enjoy!

bab 3.1.1 menyatakan maksud pemasaran


Comments

  1. Cg saya x paham yg pengguna organisasi tu ...boleh cg terangkn balik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. penggunaan organisasi tu macam sebuah syarikat beli produk secara pukal (banyak) untuk kegunaan syarikat itu. contohnya seperti teksi, grab, dll.. ia bukan bertujuan untuk kegunaan individu/persendirian. itu saja

      Delete
    2. Ohhh...ok terima kasih cg

      Delete
  2. Still akan berlaku rejection ke tak after relesation process Tu. If ada, kereta tu tak akan dijual lg n dia akan buat perubahan la kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. relesation tu selalunya berlaku mengikut permintaan syarikat penjual. jarang berlaku rejection sebab sebelum produk keluar, memang diorang dah teliti betul2.. atau QC dia check baik punya baru boleh lepas. melainkan kalau dah release, tetapi ada masalah timbul, so x risau sbb selalunya produk ada warranty.

      Delete
  3. Thank you cikgu untuk terangkan maksud pemasaran ini tapi saya faham juga apa yang cikgu terangnya...TQ...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts